Monday 19 January 2015

~Carotomax Membantu Atasi Masalah Mata~

Hi semua!
Anda ada masalah berkaitan mata??

Silau??? Mata berair??? Glucoma??? Katarak??? Rabun Jauh??? Rabun dekat???

Senang kata masalah berkaitan mata anda??

Mata adalah antara organ terpenting manusia. Tanpa mata, susah kita nak melihat. Bila tak dapat melihat dengan jelas, susah untuk kita sesuaikan diri menguruskan atau menjalani kehidupan seharian.

Mata merupakan antara nikmat Allah yang terbaik buat kita. Syukur dikurniakan nikmat mata yang boleh melihat. Melihat betapa indahnya ciptaan Allah.

Boleh melihat wajah insan tersayang, kaum keluarga, sahabat, jiran tetangga. Boleh melakukan aktiviti seharian tanpa kekangan. Boleh membaca Al-Quran dengan mudah. Syukur ke hadrat Ilahi.

Tak dapat Wani bayangkan mereka yang tak dapat melihat? Macam mana tabahnya mereka menjalani kehidupan yang serba berbeza. Alhamdulillah syukur dengan nikmat Allah ni.

Tapi ramai yang menghadapi masalah penglihatan. Wani sendiri ada masalah rabun jauh & silau yang agak tinggi. Bak kata suami Wani, buat cermin je dah makan beribu ringgit. Sebab power tinggi.

Sejak join Shaklee, Wani tak pernah fokus pada produk penjagaan mata Carotomax ni. Wani join ambil vitamin untuk kesihatan je. Tak pernah terfikir vitamin untuk mata.

Dalam bulan 9 atau 10 2014, Wani jumpa seorang sahabat Wani masa sekolah menengah. Dalam sibuk bercerita produk kesuburan beliau suami isteri & kecergasan suami bersukan, tiba-tiba suami beliau tanyakan produk untuk ayahnya yang ada masalah mata.

Kelakar pun ada ayat si suami tu. Katanya mata ayah beliau selalu berair & macam nak terkeluar. Sunggub blurr jap Wani dengar. Tak leh bayangkan camne nak terkeluar tu.

Terus Wani teringat Carotomax. Wani terus terang dengan beliu suami isteri yang Wani kurang ilmu tentang Carotomax lagipun Wani sendiri tak ambil. "Namun berdasarkan perkongsian dalam kumpulan sokongan Shaklee Wani, Carotomax adalah produk TERBAIK khas untuk masalah mengenai mata." Kata Wani pada mereka. "Boleh andaikata nak cuba untuk ayah. Tengok serasi atau tidak".

Walaupun Wani kurang ilmu mengenai Carotomax pada waktu tu, Alhamdulillah mereka terbuka untuk cuba 1 botol dulu.
Balik je rumah, terus study pasal Carotomax. Wani dah janji akan cuba membantu pelanggan Wani sebaik mungkin. Jadi bila ada ilmu yang Wani tak tahu, Wani kena belajar. Untuk membantu pelanggan Wani.

Hampir setiap bulan sahabat Wani repeat order Carotomax buat FIL beliau. Wani tak dapat berbual panjang sebab beliau agak sibuk. Minggu lepas beliau Whatsapp Wani lagi. Katanya nak repeat order Carotomax lagi bulan ni.

Wani pun ambil kesempatan tanya mengenai FIL beliau. Yela kan, kalau dah repeat setiap bulan mesti la dah ada tindak balas. Kalau takde takkan beliau repeat order kan??

Happy sangat bila Wani dapat tahu bahawa FIL beliau serasi dengan Carotomax. Sebelum ni dah macam-macam ubat hospital & farmasi FIL beliau ambil. Tapi takde perubahan. Alhamdulillah FIL beliau serasi ambil Carotomax siap pesan pada anaknya untuk restock setiap bulan. Wani ada sertakan printscreen sedikit perbualan kami.

Ni lah antara sebab Wani sayangkan Shaklee. Bila kita berusaha, ia membantu mereka yang memerlukan menjadi lebih sihat. Alhamdulillah Carotomax Shaklee menjadi asbab FIL sahabat Wani untuk jadi lebih sihat.

Bulan ni dah masuk kali ke-4 beliau repeat order. Dengan itu, Wani pun dengan rasminya TERGODA untuk TRY Carotomax untuk diri Wani sendiri. Nanti Wani kongsikan testimoni Wani sendiri plak ye! Beri masa 2-3 bulan untuk nampak perbezaannya.

Produk Shaklee adalah VITAMIN bukan ubat! Ia mengambil masa untuk memperbaiki sistem badan kita. Sel-sel badan kita kan regenerate setiap 21 hari. So kena ambil masa la untuk vitamin bertindakbalas!

Misi mengurangkan silau & power rabun!!! Bila dah cuba sendiri baru tahu perbezaannya kan??

Mai la cuba sama-sama dengan Wani (",)

Bazaar D'Waniez
0196210077 • SID-WANI (1111602)
Supervisor Shaklee (Mac 2015)
pnkacang.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

HAKMILIK Syazwani Ab Aziz
Designed by UMIESUEstudio 2014